 |
- Home
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 32
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 31
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 30
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 29
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 28
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 27
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 26
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 25
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 24
- Die Jungen aus der Feldstrasse, Teil 23
- Die Welt
- Materialien
- Regeln
- Verschiedenes
- Links
- Unterseiten
- Impressum
HarmNecromancy Level: | Clr 6, Destruction 6 | Components: | V, S | Casting Time: | 1 standard action | Range: | Touch | Target: | Creature touched | Duration: | Instantaneous | Saving Throw: | Will half; see text | Spell Resistance: | Yes | Harm charges a subject with negative energy that deals 10 points of damage per caster level (to a maximum of 150 points at 15th level). If the creature successfully saves, harm deals half this amount, but it cannot reduce the target's hit points to less than 1. If used on an undead creature, harm acts like heal.
Spells
|
 |